رییس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح گیلان با اشاره به اینکه یکی از گله مندی‌های مراجعین از سازمان‌های دولتی مراجعات پی در پی به شعبی است که در طبقات گوناگون جانمایی شده اند، از ساخت و تجهیز اتاق انتظارمراجعین در جهت تکریم ارباب رجوع خبر داد.

سیدکمال الدین موسوی در گفت‌و‌گو با میزان با بیان اینکه نیروی انسانی بزرگترین سرمایه سازمان‌هاست، اظهار داشت: ما در راستای تقویت این بخش کارکنانی را که دارای توانایی و روحیه همکاری جمعی باشند برای همکاری جذب می‌کنیم.

وی خاطرنشان کرد: همواره در جلسات اداری بر رعایت اخلاق اسلامی و حفظ حریم خصوصی مراجعین تاکید می‌شود و تمهیدات لازم در خصوص رعایت موازین اخلاقی در برخورد با ارباب رجوع اندیشیده شده است.

این مقام قضایی گفت: در سازمان قضایی استان گیلان به منظور سهولت کار و اهمیت وقت ارباب رجوع، واحد‌های قضایی و اداری مرتبط در مکان‌های نزدیک جانمایی شده اند تا مراجعین با حداقل زمان ممکن کار اداری خود را پیگیری کنند.

وی نصب صندوق پیشنهاد‌ها و انتقادات، راه اندازی تلفن گویا، نصب تابلوی راهنمای مراجعین در طبقه همکف ساختمان اداری، ساخت و تجهیز اتاق انتظار مراجعین در ورودی سازمان، نصب دستگاه خود پرداز، فضای سبز مناسب و محیط سالم و آرام مطابق با شأن مراجعین را از دیگر فعالیت‌های سازمان قضایی گیلان در راستای حفظ کرامت مراجعین برشمرد.

رییس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح گیلان در پایان احترام به حقوق مراجعین و حفظ ارزش‌های انسانی را از دغدغه‌های اصلی سازمان قضایی دانست و گفت: سازمان قضایی استان در این حوزه قدم‌های خوب و بلندی برداشته است.